Here my Top 10
1 - Code Geass (Started in 2006.....but ok ^_^)
2 - Death Note (same as above)
3 - Tengen Toppa Gurren Lagann
4 - Darker than Black
5 - Denno Coil
6 - Ookiku Furikabutte
7 - Bokurano
8 - Lucky Star
9 - Nodame Cantabile
10 - Moyashimon (popular in Japan)
And you?
Bookmarks