PDA

View Full Version : Spike Vs Gene



Dark-Sasuke
06-08-2005, 03:38 PM
It would be unfair if gene had his caster cannon so i put em both with pistols, who'dya think'll win?

I'd say Gene, the reckless run in and shoot lol:D

The Rebel
06-08-2005, 03:44 PM
For one, Gene uses a "Caster" pistol. It's the combining of technology and magic. Are you saying Spike couldn't avoid Genes Caster. Come on. I'd almost say an even fight even if Gene uses his Caster, but Gene doesn't go down easy, and he is more reckless than Spike.

Kaist
06-08-2005, 04:15 PM
What do ya know,3's my lucky number! YaY!

Prince Seven
06-18-2005, 07:01 AM
tough one but i'm going with Spike on this one

Display
06-18-2005, 08:05 PM
In a Gun fight, i would say they are more equal marksman.

I'm also sure Spike can avoid Gene's caster shells

In a Fist Fight, Spike would beat the carp out of Gene

Spike would win IMO.

Darth Vaida
06-18-2005, 08:12 PM
Spike would win hands down. Sure Gene's got that Caster gun of his, but Spike's quite the marksman, and the fighter. Besides...Spike takes his fights more seriously, anyway. And he's quite clever too. So I stick with Spike.

The Wing Man
06-19-2005, 12:36 AM
I could not vote cuz it was a very hard question so i am just gonna say 50/50 and leave it at that.