PDA

View Full Version : Whats the first thing you are going to do when you get out of school??



Death Warrior
05-20-2005, 04:28 PM
What is the first thing you are going to do when you get out of school??

I porbablly will go in my room stay up for a couple of days and try to watch as many animes as i can. Then I probablly will go to sleep for a day after that.

retro
05-20-2005, 04:43 PM
get a job? or are your parents that rich?

Dark-Scar
05-20-2005, 04:45 PM
Get a job and move out.

Vegito
05-20-2005, 04:47 PM
The day after school lets out I am going to start working out againm I need to get back into shape. This way when I go back I will look different and have a fresh start. And I will be a softmore (yay!!!)
And the other thing I am supposed to do is get a job so I can get money for new clothes for next school year.
So basically I will spend my whole summer preparing for next school year

Deshwitat
05-20-2005, 05:23 PM
I'm just gonna practice guitar and drawing anime all summer

pickdaddy
05-20-2005, 05:27 PM
im going to boot camp since i am graduating and i get paid to go YEAH!!!!!!!!!

Blood Angel
05-20-2005, 05:37 PM
First thing im going to do is shout "NO MORE SCHOOL IM FREE OF THE HELL HOLE"
and then spend lots of time with my gf

Areashie_mimii
05-20-2005, 05:46 PM
well im gonna go to my grandmas house and waste away all summer.how fun!!

Gizoku
05-20-2005, 05:53 PM
im gonna sleep and swim no not at the same time u silly! well maybe

wizz-o-matic
05-20-2005, 06:42 PM
Start working ... already found a job, I'll work the entire summer (July and August) ... but for now, I must study for my exames in June ...
*dies*

MingUe
05-20-2005, 06:44 PM
good luck!

I still need a job...

Ami~chan
05-20-2005, 07:15 PM
Get a job, try to get a tan (I said try; I'm so pale I glow in the dark!) and hope and pray school doesn't arrive again too soon.

Negi
05-20-2005, 07:21 PM
well im gonna go to my grandmas house and waste away all summer.how fun!!I have done that 2 summers in a row.
i am going to pack up and move from California to Oaklahoma -.- how boring.

Truly Alone
05-20-2005, 08:09 PM
I got out of school on Wednesday..The first thing I did was come here. ..:: Went to my sister's house in Florida ::..

Strawberries-N-Cream
05-20-2005, 09:20 PM
Spend time with my lovely Boyfriend;)

or like always boring family vacations:<_<:

Taikyo
05-20-2005, 09:27 PM
hmm...attend this workshop to make animated movies. And also work out for next years crazy P.E class..

-akichan-
05-21-2005, 02:06 AM
the first thing i'll do is to get ready for the trip to Japan with the class, going with lykeafoolppl and Remix. Cos we're going few days after the last day of school.^^;

demonplight
05-21-2005, 02:28 AM
find a better job, fix my car, or buy a motorcycle. rest relax, BBQ, and party with friends, spend time with that special some one. and get my season pass to 6 flags over GA, and use it this time.

Wolfwood
05-21-2005, 03:25 AM
if i have the money, i'm visiting my g/f in Canada for as long as i can. then i'll go get my degree in desktop publishing and work for our future together

Chibi Misao
05-21-2005, 05:07 AM
I would spend most of my time playing online games, and watching all the anime that i've wanted to see for so long.Oh yeah, i might also make an anime website of my own.Hehe i can't wait till that happens...

Dark-Angel
05-21-2005, 09:20 AM
burn all my homework and all the other
stuff that reminde me of school ^^

Nachtzehrer
05-21-2005, 09:37 AM
I was confused to the question...Out of school till next year...or out of school for good?Anyways, THIS YEAR, I'll probably just go out a party all weekend.
NEXT YEAR, I'll get a small-paying job
AFTER THAT, I'll get a bigger-paying job
THEN, (repeat above)
THEN FINALLY, I'll take a trip somewhere, then go to college while having a part-time job...
Such a dull life:ninja:

Mutsumi Anami
05-21-2005, 09:56 AM
I already finished school yesterday,what I'm gonna do is find some work for the Summer,and sleep more than eight hours,lol!!
Then have lots of fun with my best friends ^ ^

Nevaeh
05-21-2005, 10:30 AM
Firstly, Iím going to try to do something productive with my time. If I canít get the job I wanted, Iíll most definitely be working on my art. The school months drain me of everything, but with summer, thereís a good chance I can actually get something done. I also plan to travel as much as possible, because I really donít like staying here when itís not necessary. And also to read several books. <3

icy-snow
05-21-2005, 11:00 AM
Ill probably find a llittle job to do so I can raise money for my big trip next year thats during summer break but we have to start getting ready for it now.

Yojimbo51
05-21-2005, 12:32 PM
Well, I'll probably start by calling some of my friends who I can only see in school.

Then, I'll start working out, to get ready for the job my uncle's giving me, and the wrestling camp at Cornell.

naiume
05-21-2005, 01:16 PM
get on tha forum and talk as long as i can in chat! then ill level my character up like i am now, lol.!

pumpkin__smasher
05-25-2005, 12:18 AM
im gonna start missing school cuz summer's caneither be really fun or not so fun cuz now i gotta get a job now that i can

Sexy Angel
05-25-2005, 10:50 PM
il work to earn money!!

pretty-kitty
05-25-2005, 10:51 PM
find a job earn money then go to japan

Junior
05-28-2005, 03:47 PM
I'm gonna cut out the pictures of everyone I hate n the yearbook, and burn them and swear till I lose my voice.

Tsuna Kadiri
05-28-2005, 04:17 PM
I'm going to be spending alot of my time at my horse barn.. also will be at dance practice quite a bit. And I'll be going swimming, need to get a TAN!.. (I'm so pale right now.. it's not even funny! I look like a vampire or somethin'..), spend time with my friends, go shopping, play video games.. although the games that I'm waiting for to come out don't come out until the end of summer.. ><, and hopefully I'll get a few more art projects finished.

Also, I'm going to read "Wicked".. ^^.. and of course, post on AF as much as I can.

Chouji
05-28-2005, 05:08 PM
sleep..........sleep....and eat maybe i can finish my chouji costume then buy a couple of games,teach my sister how to ride a bike.........for ten dollars i am a horrible brother

June
05-29-2005, 03:49 AM
Umm..well:) i think i'll just be bored to death...or maybe i'll go out with friends..spend hours wondering how to kill time;)...andddd....gah i cant think of anythink else... :p most likely i'll just party all day:)

Scion
05-29-2005, 01:30 PM
Ha I'm lucky that i am still young and careless. I'm going to stay home and relax for most of the time. i'll go chill with my friends and maybe do some odd jobs for a bit of dough.

Jd Blade
05-29-2005, 01:41 PM
Hmmm... the first thing I am going to do is... get on the bus! :laugh:

Myste Silver
05-29-2005, 03:26 PM
I'm not getting summer anytime soon..for I go to year-round [email protected][email protected]'-Sobs.-

Iya
05-29-2005, 04:16 PM
I'm leaving for China the day after schools over.

Myste Silver
05-29-2005, 04:51 PM
Lucky.;-;

KazeSniper
05-29-2005, 05:20 PM
Sleep, relax, watch anime, and play video games.

Amix
08-11-2005, 08:33 AM
Hang out with friends and get a job and other........things...o_o

cowboydemon666
08-11-2005, 09:25 AM
Well, if its out of school until the next school year, then I'll probably just sit at home all summer. I need to start running more though because I used to alot, and now I'm not doing it as often. Gotta keep in shape! hehe.

If you mean outta school for good, right after I get out, I'm gonna get a job in another state when I go to college and then I'll try and save up enough money to some day go to Japan ^^

teed
08-11-2005, 04:32 PM
i just got out from school! and the first thing i did was: SCREAM!!! I WAS SOO HAPPY!!

Marie2007
08-11-2005, 04:39 PM
go say bye and i love u too my boyfriend

blondy
08-11-2005, 05:00 PM
hang out at chii-fan-lovers house

chaoscntrl77
08-11-2005, 05:23 PM
Throw as many paper airplanes as I can off the second story of my school

Uchiha Ulquiorra
08-11-2005, 05:31 PM
I'm just gonna relax, watch all my anime Dvds, and Play video games.

lionheartghost
08-11-2005, 07:19 PM
Turn on the computer, go on AIM, put an away message and nap. :p

chaoscntrl77
08-11-2005, 08:32 PM
After I throw paper airplanes off the second floor and get home, I'm jumping in my pool with all my clothes.

Gjallarhorn
08-11-2005, 08:37 PM
After Highschool is over, I plan on going to Italy for a month.....great country, fun, interesting......just to relax, have some personal time, and some kick[bum] running before college.......Assisi most likely....very nice, small town.....