AnimeGalleries [dot] NetAnimeWallpapers [dot] ComAnimeLyrics [dot] ComAnimePedia [dot] ComAnimeGlobe [dot] Com

1535 Visitor Messages

  1. View Conversation
    no I meant roller skating. Today I went ice skating for the first time. I fell only once! It was fun.
  2. View Conversation
    (*≧_≦*). Seriously, why does everyone think that dimples are cute?! They did, which is "normal" for 2,3&5 year olds. My brother had a headacke after, like everbody had. I see, said the blind man, that fighting. I did for a long time, and still do. Daydreaming? I usely have "dreams" when i'm listening to music. The sound...really hard to deffine. It's almost like when you're pouring water in a glass, just a faint sound. Can also hear that by putting my fingers together or not moving. lol. What subject/path of study did you take? I'm planning on going into architecture.
    0:can be nothing and all
    1:i'm unique
    6:members of my family
    14:bffl's bday
  3. View Conversation
    oh and happy new year
  4. View Conversation
    No I didn't but it was cloudy this morning. But the sun did come out so I did go out to skate.
  5. View Conversation
    part 3: ohh, my tablet's just some local brand here. nothing special, as long as i can check emails im cool with that. it's been a year now since i first got it, it's still working. lucky me. ^^ ooh, can i have your ipad since you don't use it anymore? hahaha. apple products here are expensive. -.- uhhm that's a bear, that's a bear. yeah, a BEAR. okay? uhh, zombie apocalypse huh. i don't want to end the world soon, i sant to graduate first. hahaha go sleep, kushal-sama.
  6. View Conversation
    part 2: nope, im not. i dont like politics and laws and justice. cause i know you cant please everyone. i dunno, i just think the system sucks. im not really picky in ice cream, as long as it is ice cream the eat ice cream/ whooh! except those ice cream that's colored green. hahahaha. yeah, i should come and rob your house, steal and eat those ice cream. yummm. well, in the Philippines there are a lot of garcia and martinez, and a lot of cruz too. but my surname is in my username. hahahaha. i don't cover my name sometimes, i'm very easy to stalk. hahaha. yeah, i have a friend whose course is molecular biology and biotechnology, all he do is go to the lab and study. he's really good, but i told him to have a life. hahaha. im so mean. -.-
  7. View Conversation
    Toned you say? kinda,sorta. lol, true it just doesn't look right. When ever i smile, people poke my dimples in envy. *run away!!!* Fake smiles more than real ones but i was happy when my younger brother was more mature than my uncle's gf's kids. Fighting, in what sense? lol. When i was a "beginner" at meditation, i would clear my mind of all that of which was going on. It's not easy at first. After that, i heard only my heart and blood running in my veins. lol. Why do you miss school so much? I played cards with my family and watch The A-Team. Favorite numbers: 0,1,6,14
  8. View Conversation
    part 1: i dunno, sharks are cute. hmm, i don't know the exact distance between the Philippines and Japan, but Japan's time is one hour advance (did you get that? hahaha.) it's like a (or a couple, i can't remember) meridian away and they are farther from the equator. i feel that i would panic when i ride a plane, like i'll search for the door, the locks, the hooks, check the seat, and all those stuff that made the other aircrafts crash. -.- yeah i love altaria's move perish song, did you know that? it has only 5 pp. and the design is pretty, i like it. oohh, i played (my own game) sapphire, emerald, black, soul silver. but i want to play every game of pokemon. well, im not really sure about the mutual test or how it works but linguistics have a branch that deals with that and the math part: lexicostatistics and glottochronology. but they also view how the languages evolved through time. well, english language came from europe. they just migrated to the us. hahaha.
  9. View Conversation
    I forgot about shinee. They are good. City hunter is full of action with less romance.
    I don't have any for now. Happy new year to you too
  10. View Conversation
    getting on the computer to play osu!
Showing Visitor Messages 211 to 220 of 1535
Page 22 of 154 FirstFirst ... 12 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 32 72 122 ... LastLast
Page 22 of 154 FirstFirst ... 12 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 32 72 122 ... LastLast
About redtear

Basic Information


Date of Birth
February 9
About redtear
Gender
Male
Location
Florida
Interests
anime, video games, TV, internet (yes T_T i need out more)
Occupation
student <---- but failing lol

Statistics


Total Threads
Total Threads
4
Threads Per Day
0.00
Total Posts
Total Posts
51
Posts Per Day
0.05
Visitor Messages
Total Messages
1535
Most Recent Message
Yesterday 07:58 PM
General Information
Last Activity
Yesterday 08:08 PM
Join Date
01-11-2012
Referrals
0

49 Friends

  1. -Karasu-Karasu is offline

    Member

    -Karasu
  2. akire ollitsacakire ollitsac is offline

    Junior Member

    akire ollitsac
  3. AnimeLover857AnimeLover857 is offline

    Junior Member

    AnimeLover857
  4. Crown FrillCrown Frill is offline

    Senior Member

    Crown Frill
  5. DarkXAnimeDarkXAnime is offline

    Member

    • Send a message via Yahoo to DarkXAnime
    DarkXAnime
  6. Dreazky_10_15Dreazky_10_15 is offline

    Junior Member

    Dreazky_10_15
  7. ecchaeccha is offline

    Junior Member

    • Send a message via Yahoo to eccha
    • Send a message via Skype™ to eccha
    eccha
  8. ElezzinaElezzina is offline

    Member

    Elezzina
  9. hatoko_hinatahatoko_hinata is offline

    [[sweeter than sugar]]

    • Send a message via Yahoo to hatoko_hinata
    hatoko_hinata
  10. Hikari no Yami
Showing Friends 1 to 10 of 49
Page 1 of 5 1 2 3 4 5 LastLast

11 Gifts

Orange Dango
Gift received at 06-01-2013 10:49 PM from Lugias
Gift received at 06-01-2013 10:49 PM from Lugias
Shark
Gift received at 02-09-2013 10:58 AM from Otonashii
Gift received at 02-09-2013 10:58 AM from Otonashii
Cake
Gift received at 02-09-2013 10:55 AM from Sizary Momo
Gift received at 02-09-2013 10:55 AM from Sizary Momo
Alfa Romeo GTV
Gift received at 02-09-2013 02:55 AM from Mayumi shizuku sia
Gift received at 02-09-2013 02:55 AM from Mayumi shizuku sia
133 - Eevee
Gift received at 02-09-2013 02:13 AM from -Sasuke Uchiha-
Gift received at 02-09-2013 02:13 AM from -Sasuke Uchiha-
Wall-E
Gift received at 02-08-2013 10:57 AM from Mayumi shizuku sia
Gift received at 02-08-2013 10:57 AM from Mayumi shizuku sia
Four Leaf Clover
Gift received at 12-31-2012 08:59 AM from -Sasuke Uchiha-
Gift received at 12-31-2012 08:59 AM from -Sasuke Uchiha-
133 - Eevee
Gift received at 12-28-2012 03:10 PM from Sizary Momo
Gift received at 12-28-2012 03:10 PM from Sizary Momo
172 - Pichu
Gift received at 11-09-2012 11:44 AM from Maki the contractor
Gift received at 11-09-2012 11:44 AM from Maki the contractor
Ladybug
Gift received at 09-03-2012 10:19 PM from Sizary Momo
Gift received at 09-03-2012 10:19 PM from Sizary Momo
Grapes
Gift received at 01-12-2012 05:07 AM from Ranshiin
Gift received at 01-12-2012 05:07 AM from Ranshiin

04-01-2014


04-20-2013


02-18-2013


02-14-2013


06-02-2012


06-01-2012


12-27-2013


06-03-2013


Page 4 of 4 FirstFirst 1 2 3 4

08-28-2012


07-23-2012


06-22-2012


06-13-2012


06-12-2012


06-03-2012



Page 4 of 4 FirstFirst 1 2 3 4
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

05-31-2012


01-16-2012


01-15-2012


01-14-2012


01-12-2012



Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

8738 point(s) total

Thread
Date

  • Thread: I'm baaaaack.
    You need ze reps. -Kitsune- :3
    02-08-2013 02:51 PM
    N/A
  • Thread: Hi Hi! :D
    So nice!
    11-03-2012 03:32 PM
    N/A