AnimeGalleries [dot] NetAnimeWallpapers [dot] ComAnimeLyrics [dot] ComAnimePedia [dot] ComAnimeGlobe [dot] Com

5 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Lol, kinda understand you. I like the thought of going back to school now that I'm working full time, but to actually go through school again, that's something that I'll think twice, haha.. I'm working now, but I'm thinking of getting a new job. Good luck to getting back to school and graphic designing.
  2. View Conversation
    Yeah, people come and go. Most of the new people are here for less than a year only. To be honest, I also don't talk to people here that much. I'm not online everyday and I go on hiatus for a few months or years, haha.. There are times when people here are active, usually after exams, haha.. Speaking of which, what are you doing? Are you working?
  3. View Conversation
    I'm fine, thanks. I lurk back in AF since last year. Have been on and off here, and I'm here just to play the forum game named wolf. Other than that, well, I'm almost never around here much, haha. Are staying this time around?
  4. View Conversation
    Hello, I've missed you! I almost didn't recognize your new user name, but viva username history, lol. So how are you? Welcome back.
  5. View Conversation
    I miss you, I do. T_T
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5
About Metronome

Basic Information


Date of Birth
June 6
About Metronome
Gender
Male
Biography
If you're really interested just msg me
Location
Yume no Sekai ~__~
Interests
Anime, video games, the internet, normal boy things I guess..?
Occupation
Retail

Signature


Samuraipanda [STAFF] 2008-04-02 00:26:25
i would like to touch her bun
Katybear [MOD] 2008-04-02 00:27:45
O.o .... Whos bun? lol
Metronome [VIP] 2008-04-02 00:28:01
Uh-oh...thought you were hibernating, so you gonna maul him now or later? X3
Welcome Back, Metronome! There have been 527419 posts, 29053 threads and 53924 blog entries since your last visit at 04:33 AM 06-05-2009.
LOL oops...

Contact


This Page
http://www.animeforum.com/member.php?109741-Metronome&s=e8343be58f6fc1fa89d40f7bc0ffa8f2
Instant Messaging

Send an Instant Message to Metronome Using...

Statistics


Total Threads
Total Threads
6
Threads Per Day
0.00
Total Posts
Total Posts
340
Posts Per Day
0.14
Visitor Messages
Total Messages
5
Most Recent Message
07-10-2014 08:45 PM
General Information
Last Activity
Today 01:56 AM
Join Date
10-28-2007
Referrals
1
    My Photos
      No image hosted

0 Gifts

No results to show...
No results to display...
No results to display...
No results to display...

19275 point(s) total

Thread
Date