AnimeGalleries [dot] NetAnimeWallpapers [dot] ComAnimeLyrics [dot] ComAnimePedia [dot] ComAnimeGlobe [dot] Com

Conversation Between Ranshiin and Kaitou+

244 Visitor Messages

Page 6 of 25 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 16 ... LastLast
  1. I hadn't.

    Thing is, I thoroughly enjoyed Unbounded. I thought it was a brilliant game and had lots of potential with the track editor. What let it down is that they never fixed the MP. People bitched about the handling ... yes, the learning curve for the drift mechanic was steep... but if -I- figured the drift system out within an hour, then it couldn't have been that steep.

    Shame it's not on Xbox though. PS3 and PC only? Well, hello, hackers. >.>

    I assume you know already.

    Unbounded was meh.
  3. That's a music partner network, so no it's not for you. Especially since it's not even your own music you are using.

    Just upload new games..or *cough* Flash your Xbox *cough*.
  4. Lucky you. I don't really upload much that people deem worth watching.

    Especially since I'm always 3 days behind. Fuck Xbox.

    Anyways speaking of youtube partnerships, got some message from some guy asking if I wanted to be partnered.

    tbh since you know this stuff better than I do I figured to ask to check if it's legit or not.. this is the url he gave me;

    Also dat beef between xey and jozz ... makes me wish I had IRL popcorn. Have to make do with KFC ;r


    Oh, and I got my AdSense account working again. Still haven't set up payment details (no point, really) but meh.
  5. You have no idea how much I will make with my second channel.
    43k views yesterday, lmao.
  6. nvm, I broke AdSense earlier today ... so according to TGN I'm fucked.

    Anyways, pretty much all my videos have in-game music and a few have copyright ID claims as a result (no action actually taken ... just notices telling me I've used copyrighted music ... like, my account's in 'good standing') which pretty much negates me from the whole partnership of that site.

    Probably have to make a new Youtube channel or whatever. Meh. Can't be assed right now ... spent 4 hours trudging in snow to fix someone's computer only to find out they'd just forgotten the damn password for the wifi. Not happy. _
  7. Well, I have an associated AdSense account or something, but I've not bothered going through the whole setup thing and not tried to monetise my videos since apparently 'video game footage' does not count for shit like that >.>

    And I dunno how to disable/remove it. It tells me to click a button to change my settings but the page never loads. Fail. Whatever. My videos only get like 50-100 views anyway (I've just been uploaded a lot of footage of private lulz matches recently)
  8. I think you can apply now...Unless you activated that Google Adsense shit,
  9. GameEmpireHD
  10. I don't know. Tell me what your Youtube channel is and I'll correct that.
Showing Visitor Messages 51 to 60 of 244
Page 6 of 25 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 16 ... LastLast