PDA

View Full Version : I Am BACK!



bardabe
07-29-2007, 08:58 PM
Alright, so I was gone for a while (really long while) I graduated high school, got accepted into NTI (Nascar Technical Institute) moved to North Carolina Living with my Friend, and now working for a Nascar Team here in Hickory North Carolina. *sigh* anyways, I am pretty dead tired. but just wanted to let eveyone know im back!!! :)

so fill me in what did I miss (I don;t wanna go back 20 pages and read every post lol)

Grim Scythe
07-29-2007, 09:06 PM
welcome back, same old same old pretty much, though you mightve missed the site reset or whatever theyre calling it

International 4-8818
07-29-2007, 10:21 PM
Wrong place to put this in but things have been good. But there is a nascar technical institue?

bardabe
07-30-2007, 12:21 AM
Hey thanks,

yeah its a school, I'm not doing the pit school, im doing the school for Welding, and Engine building, I Learned that Nascar Engines are totally Diferent from NIssan / Honda platforms (lol oviously) these engines are true Dinosaurs they are the oldest piece of technology ive touched. so I have to learn how to build these. I'm also going to be learning how to Make a Nascar Chassis Welding etc etc. its pretty fun so far. I got Mig Welding down, now im learning how to Tig Which is pretty damn hard.

Elphaba
07-30-2007, 08:19 AM
welcome back to the forums.
this post should be in Introduction
see you around.

███
07-30-2007, 08:21 AM
Thank GOD you are back! I really missed you! I was lost without hope.

bardabe
07-30-2007, 08:32 AM
^^^^ lol that was funny. ha ha aregato.

LiLi.
07-30-2007, 08:46 AM
Konichiwa!! Even tho i dont know you welcome back to AF~ *gives you skittles* >w<!

Chariza
07-30-2007, 03:58 PM
Hi welcome back to AF
Have fun... =]

Jose
07-30-2007, 04:01 PM
welcome back i'm sure everyone missed you

Sobriquet
07-30-2007, 04:03 PM
Welcome back. Enjoy your stay. I'll see you around. =]

Gouki
07-30-2007, 06:09 PM
Hello how are you? :welcome: to AnimeForum I hope you have a great time Here and make alot of new friends as well as posting alot and staying active. If you want to be friends then feel free to send me a PM some time.
Have a great time
~Shadows curse

death-angel
07-31-2007, 02:09 AM
heya!

:welcome: back to AF!!

have lots of fun! :grinjump:

PM me if you need a friend.

Grim Scythe
07-31-2007, 03:21 AM
i thinks this needs a bump *bump*

bardabe
07-31-2007, 10:19 PM
ha ha thanks guys and girlies, =] i feel like i fit right in (for once) lol

zyronet
08-01-2007, 07:38 AM
:welcome:back to AF!
Enjoy and stay active!!

NiesaxShiori
08-01-2007, 08:22 AM
welcome back to af:welcome:
more post but DONT DOUBLE POST:)
dont insult other user:closedeye
pm me if wanna friends or wanna join family
lastly ..enjoy ur stay!!!:p
hav fun!!:D

Myrra
08-02-2007, 12:53 AM
Welcome back.
Have fun catching up

^_^

Your friendly mod,

~ Myrra

hatoko_hinata
08-02-2007, 06:09 AM
Welcome Back!
Enjoy your time and never forget to follow the rules!