PDA

View Full Version : hey! i think i suposed to do this.



Raidon
06-27-2005, 11:26 PM
hiya! im kinda new... i think... oh well to late!! :D .
im Raidon! im not gonna tell u my real name. that's privleged info. so hiya!!!
did i mention i have a short atention span?

Kinomoto,Sakura
06-27-2005, 11:27 PM
Hi!If yiou wanna be friends just PM me okay?Have fun and make friends!:)

Myrra
06-28-2005, 12:13 AM
I have a short attention span as well. So in brief: read rules; follow rules; beware blanket thief and cannibals


Your friendly mod,

~ Myrra

Raidon
06-28-2005, 12:17 AM
wow cool! cannibals! can i meet one? ok, follow rules...Z...Z...z...z... *bubble pops* hu? what the? ohh. i fell aslep at the keybord.(again)

miroku-inuyasha
06-28-2005, 12:19 AM
Welcome to AF, have fun read the rules and have fun and listen to the admins! Oh and if you have a question or anything just pm me

Raidon
06-28-2005, 12:25 AM
read the rules. got it.

kaisen
06-28-2005, 01:50 AM
Hello and welcome to the AF. Have fun posting ^^ Feel free to PM me anytime! Cya around the forums...
*nyan~*

~ dark kaisen

Wonderwice
06-28-2005, 01:52 AM
hiya! im kinda new... i think... oh well to late!! :D .
im Raidon! im not gonna tell u my real name. that's privleged info. so hiya!!!
did i mention i have a short atention span?hiya and welcome
have fun and you can always PM me
*bye-bye*

The Rebel
06-28-2005, 01:42 PM
hiya! im kinda new... i think... oh well to late!! :D .
im Raidon! im not gonna tell u my real name. that's privleged info. so hiya!!!
did i mention i have a short atention span?*hands over a blanket* Hello and welcome. If you need any help or a friend just PM me. Watch out for cannibals and the local blanket thief. Post often, but follow the rules. Laterz.

Raidon
06-28-2005, 02:40 PM
ok. now i have art for you. it's low quality. and its blurry. no scanner so i had to use a digital camera. but hear you go!

http://www.animegalleries.net/img/115729

http://www.animegalleries.net/img/115730

http://www.animegalleries.net/img/115731

http://www.animegalleries.net/img/115732

http://www.animegalleries.net/img/115733

engoy!

Anime Lover**
06-28-2005, 02:44 PM
konnichiwa and welcome!!!!! have fun i guess.......

sanokidsasuke
06-28-2005, 02:46 PM
*hands over blankets* I don't know how this will help......but at least you will sleep at night:)

Anime Lover**
06-28-2005, 02:47 PM
lol yeah watch out for blanket people they take em

Raidon
06-28-2005, 02:48 PM
ok. now im kinda scared, so what do u think about my art

~World of Elegance~
06-28-2005, 02:49 PM
Hello and Welcome uh....."Not-so-Newcomer"
heh.
Just like everyone else said,read the rules,blah,blah blah,ya get it now.
Have fun!

Anime Lover**
06-28-2005, 02:59 PM
i like them ^_^

Raidon
06-29-2005, 12:06 PM
tehy are coo. ok i think i got it all srtatend out.

Deamon_Slayer666
06-29-2005, 12:08 PM
hello and have fun here

Spherus
06-29-2005, 12:12 PM
Heyo and welcome. I saw your art work. no offence but they really look like my students artwork. In a good way.when i figure out how to get my picture on AF I'll show you. o yea. feel free to PM me if you need any help. or if you just want to talk. ^^